ladymelange.blogg.se

Välkommen!

1:a Advent

Publicerad 2017-12-03 07:58:22 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                            God morgon.
 
 
Vaknade tidigt och kände mig så pigg och glad.
Skriver ett inlägg till er innan vi beger oss hemåt igen.
Har haft en så mysig helg här i Göteborg med våra barn och vårt lilla barnbarn Liv.
 
Här kommer lite bilder.
 
 
 
På fredagskvällen var det skaldjur på menýn,vi dukade fint.
Kristin viker servietter.
 
 
 
Gratinerad hummer bla.
 
 
Vi fick bubbel och alla hjälpte till.
 
 
 
 
Färska räkor naturligtvis på Västkusten!
 
 
Världens finaste julstjärna!
 
 
 
 
Efter maten körde vi julklappsspel.
 
 
 
 
Efter en härlig kväll tog vi taxi till hotellet Pigalle.
Fösrta natten sov vi hos Andreas och Anna sedan när vi blev flera så var det enklare att bo här.
Men faster Kristin var kvar hos lilla familjen hela tiden : )
 
 
Så fint och mysigt rum.
 
 
På lördagen frukost på hotellet.
 
 
 
Fint eller hur!?
 
 
 
 
 
Sedan ut på stan och möttes allihop igen.
 
 
Lunch på Monkey (någonting) såå gott!
 
 
 
Här ser alla väldtgt sammanbitna ut men jag kan lova att vi hade det jättetrevligt!
Full koncentration på den goda maten
 
 
 
Vädret var sådär småregn och bistert så man gick inte och flanerade precis utan vi sökte oss in i värmen.En del shpping blev det också förstås.
 
 
 
Tjusig belysning
 
 
 
 
Sedan relax i soffan hemma på Stensjöbergsvägen igen!
 
 
 
 
Nu fösrta advent och jag önskar er alla en fin dag!
 
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela