ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Dan före dan

Publicerad 2017-12-23 09:10:33 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                  Hej alla !!
 
 
Nu är vi i vårt hus här i Oskarshamn i Dragskär.
Maja,Lisa och Kristin åkte från Stockholm i torsdags eftermiddag och de var här ca 2 timmar efter Danne och mig.
Jag hostar fortfarande och är lite risig men det känns som om det går åt rätt håll ialla fall!
I natt satt jag här vid köksbordet klockan tre och drack the med honung  i (börjar att bli en vana nu)
 
Igår vaknade vi till en solig och fin krispig vinterdag här,inte någon snö men frostigt och några minus det är bättre än regn och plusgrader i alla fall.
 
 
 
L och M gick ut på en prommis i går på morgonen de fick i uppdrag att ta lite bilder eftersom jag inte är riktigt ok ännu
 
 
 
 
 
Ikväll ska vi ha Champagneprovning här med hela släkten på M,s initiativ.
Angenäm sysselsättning på en uppesittarkväll eller hur! : )
 
 
 
 
 
Lika vackert som alltid vinter eller sommar spelar ingen roll!
 
 
 
 
 
 
 
Ingen snö,bara lite frostigt vitt.
 
 
 
Nu ska jag fortsätta att kurera mig febern och hostan ger sig inte riktigt annars är allt toppen!
 
 
 
Ha nu en fin dag före dan alla och stressa inte ihjäl er det blir jul ändå
 
 
 
 
 
 
KRAM
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Nelly

Publicerad 2017-12-23 20:38:21

God Jul till Er 🎅🎄

Postat av: Nelly

Publicerad 2017-12-23 20:38:22

God Jul till Er 🎅🎄

Postat av: %2525252525252525252525C5sa

Publicerad 2017-12-25 08:27:19

Så tråkigt att bli sjuk före Jul. Hoppas ni har det bra ändå! GOD JUL!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela