ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Lite bättre

Publicerad 2017-12-20 13:51:48 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                            Hej vänner!
 
 
Jag låter som en kråka när jag pratar och hostar en hel del,måste fortfarande upp varje natt för hostan : (
Dock känner jag mig något bättre idag.
Så hoppas att vi kommer iväg och får fira jul i Dragskär som vi tänkt!
Jag är rätt så envis (vet alla som känner mig) så när jag har tagit ett par Alvedon samt en Ipren så försöker jag att få lite gjort ,orkar heller inte bara ligga i soffan!
 
 
När vi var i Stockholm förra helgen så var jag en sväng in på Moodgallerian och Leilas store.
Så mycket roligt och fint när man är en baknörd som jag!
Köpte också söta nya pepparkaksmått.
 
 
Gullig emaljerad liten kastrullmed liten pip, perfekt att smälta smör i tex.
 
 
Blev inspirerad av Ernst (vem blir inte det) gjorde hans Citrussill och Lingonsill.
 
 
 
Idag körde jag skinkan i ugnen och sedan griljering så var det också klart!
 
Bra att förbereda så mycket det går ,nu verkar det som att vi kan åka och då är det skönt att ha det mesta klart.
 
 
 
Nu ska jag vila en stund igen sedan kolla in packningen.
 
 
Ha en bra dag nu alla!
 
 
KRAM
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela