ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Vår jul

Publicerad 2017-12-26 21:05:22 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                              Hej vänner!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Krisin tänder Ernstljusstaken
 
 
 
 Choklad i fint papper från NK
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Vi designade våra hembakade pepparkakor,blev väl sådär,men roligt hade vi!
 
 
 Saffranskladdkaka med varma körsbär mums!
 
 
Uppesittarkväll med champagneprovning blev väldigt lyckat.
 
 
 
 
 
Vi delade ut morgonjulklapp till våra flickor.
 
 
I år dukade jag med grått och rött.
 
 
 
Maja den lilla lyxliraren hade med sig Kalix löjrom och rysk kaviar! Smakde väldigt bra ihop med champagne på julaftons morgon.
 
 
Det eldades intensivt hela helgen (ibland fick vi öppna dörren för det blev såå varmt med elden och alla ljus) : )
 
 
Vi skojade och tog en selfie.
 
 
Min fina Kristin
 
 
Älskar dig
 
 
 
Efter all julmat åkte vi in till stan för att vara med på julbön i Oskarshamns kyrka.
 
 
Sedan hem till systers hus för mera julfirande
 
 
 
På juldagen ett litet besök hos andra systern som hade en så jättefin gran!
 
 
 
Ja det var väl det hela .
Nu annandags jul och vi har åkt hem( över Stockholm) till vår stad igen.'
 
Min infektion har varit superseg ,det har inte blivit några promenader för min del tyvärr alltså.
Men jag ska vila nu i några dagar och ladda inför nyår : )
 
 
 
 
Ha en skön kväll nu alla !
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela