ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Hej Torsdag

Publicerad 2017-02-23 18:54:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                         Hej vänner!
 
 
Ja nu blev det ett blogguppehåll igen men det blir så ibland!
Fullt på schemat och trött när jag väl är hemma : )
Nu torsdagskväll och vi är lediga i morgon ,så skönt.
Innan vi åkte hem handlade vi på Lidl så mycket fräscha grönsaker och blommor,härligt samt nybakat bröd i butiken,ja Lidl har verkligen blivit en butik att räkna med!
Plus en annan grej som vi köpte som jag visar i morgon.
 
 
Rosor i ny vas som vi köpte på rea på Zandvoort förra helgen. Ljuslyktor Tokyo från Skruvfs glasbruk.
 
 
I morgon ska vi till företagsläkaren på kontroll mannen och jag.
Sedan vet vi inte så mycket mer vi får se vad vi hittar på resten av helgen.
 
 
Ha nu en skön kväll!
 
 
KRAM
 

Kommentarer

Postat av: %2525C5sa

Publicerad 2017-02-25 08:14:29

Ja visst kan man frossa i blomster på Lidl. Köper buketter flera ggr i veckan,har även köpt en hel del kläder där som många inte tror när jag säger det. Köpte en snygg blommig klänning där igår för 99 kr helt otroligt. Ha en skön helg!

Postat av: www.ladymelange.blogg.se

Publicerad 2017-02-25 08:36:14

Javisst Åsa ,jag tror Lidl också har fått pris som årets butik 2016!

Ha en skön helg du också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela