ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Lite bilder från Khao Lak

Publicerad 2017-02-04 00:59:06 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                Hej alla!
 
 
Tog och fotade lite extra så här sista dagen på hotellet ,vi åker härifrån vid lunchtid i morgon så jag funderar på om jag hinner att göra någon behandling på hotellets spa som vi inte besökt ännu.
Annars har vi tagit coconutoil-massage ett par gånger under vår vistelse här utanför hotellet.
 
 
Jag idag på morgonen på vår balkong,skickade en bild till barnen
 
 
 
När jag tittde upp mot himlen idag
 
 
 Från solstolen
 
 
 
 
På väg till vänners hotell för barbeque på stranden.
 
 
 
Det bjöds på underhållning av olika slag 
 
 
 
 
 Kvällen avslutades med bad för vissa av oss och skratt och prat på rummet.
 
 
 
Nu ska vi snart packa ihop här för att ta oss till nästa ställe 
 
Ha en trevlig lördag nu alla!
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela