ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Måndag

Publicerad 2017-02-06 11:31:41 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                         Hej vänner!
 
 
 
 
Skriver till er nu det är mitt i natten i Sverige men här är det tidig morgon.
I dag ska Y och jag gå på aerobicvattengympa , så får vi se hur vi hänger med på det : )
Här kommer lite bilder från vårt boende här på nya stället.
Vi bor i poolvilla ,jättehärligt för mig som älskar att bada!
 
 
 
 
 
 
 
 Ja här är så fint gott om plats och snyggt inrett!
 
 
 
Här går vi ner till vår lilla pool 
 
 
 
 
 
 
Idag har vi bara solat och badat och haft det mysigt vid poolen.
Igår kväll åkte vi in till Turtle Village (ett litet köpcentrum) här i närheten och tog en god middag spelade spel och hade allmänt trevligt!
 
Nu är det måndag kväll här och vi ska in i duschen snart.
 
 
Ha en trevlig måndag!
 
KRAM 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela