ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Sista dagen på detta hotell

Publicerad 2017-02-03 02:39:32 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                    Hej vänner!
 
 
Ja nu har vi kommit till sista dagen på JW Marriott verkligen ett jättetrevligt hotell som vi varmt kan rekommendera!
Här kommer lite bilder från hotellet och vår tid här
 
 
Fräscha nypressade morgonjuicer varje dag!
 
 
 
 
 
Läsning och lata dagar i solstolen
 
 
 
Vackra solnedgångar
 
 
Trevligt sällskap 
 
 
 
D och jag utforskar vårt hotell och kollar runt.
 
Tredje dagen fick D en magåkomma och jag blev smittad. Men inte av hotellets mat utan det var något på ett ställe utanför hotellet.
Då fick vi denna fina blomstergrupp och fruktfat med hälsning om ett snabbt tillfrisknande från personalen med personliga underskrifter! Så snällt och gulligt av dem!
 
 
 
Fint arrangemang i en Italiensk restaurang på hotellet.
 
 
Bara älskar marmorgolvet i receptionen!
 
 
 
 Nu ska vi njuta av vår dag här i morgon åker vi till en annan beach.
 
 
 
 
Ha en fin fredag nu alla! 
 
 
KRAM

Kommentarer

Postat av: %25C5sa

Publicerad 2017-02-03 07:18:53

Så skönt ni ser ut att ha det, förutom den nedrans magsjukan. Fortsätt njut av sol,bad,god mat och solbränna!

Svar: Ja magsjuka är inget vidare! Men nu är det över som tur är!
ladymelange.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela