ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Aleo vera

Publicerad 2017-01-25 09:03:29 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                    Hej på er!
 
 
Igår kom fina kund V med lite gåvor till mig som hon brukar : )
Fyra små bitar kladdkakor med After eight på toppen,de har fått gå in i frysen för vi ligger lite lågt med kakintaget så här inför vår bad och soldebut i år.
 
Men sedan fick jag också dessa små Aleo Vera skott som ska vara bra till så mycket har jag hört.
 
 
 
Ska bi kul att se om jag kan få dem att rota sig.
 
 
 
Nu onsdag kära ni och hej och hå vad veckorna går!
 
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela