ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Andra dagen

Publicerad 2017-01-30 01:34:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                          Hej på er!
 
 
Kör ett litet snabbt inlägg så här på morgonkvisten innan frukost.
D har åkt med B de ska spela golf idag,så jag vaknade också tidigare än vanligt.
Här har vi det helt fantastiskt ,igår gick vi längs med hela stranden ända in till Khao Lak,ca 6-7 km.
På vägen badade vi och tog en lunch och bara hade det bra.
Man går verkligen ner i varv här.
 
 
 
Alltså den här soppan gjord på bla kokosmjölk så himla god!
Det är ju nästan aldrig grädde och smör i maten här,inte så mycket pommes och beasås heller,det finns ju om man önskar förstås ,men vi älskar den här lätta fräscha maten.
 
 
Nu ska jag strax gå ner och äta frukost sedan ska Y och jag höras för att se vad vi hittar på när männen spelar golf : )
 
 
 
Ses senare
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela