ladymelange.blogg.se

Välkommen!

På väg

Publicerad 2017-01-05 17:43:27 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                          Hej vänner!
 
 
Sitter här bredvid mannen i bilen på väg till Hälsingland.
Det är glashalt och mycket trafik så det gäller att ta det lugnt.
 
 
Vårt fönster i uterummet idag på förmiddagen.
Kallt så in i bengen,nu är vi snart i Gävle och det är 15 minus utanför bilen,burr,burr så kallt : )
Men i Färila är det 24 minus ,ja nu har vi fått riktig vinter.
Vi har med oss våra längdskidor får se om vi kan åka en tur i morgon eller på lördag.
Vår resa ikväll får ta den tid det tar man måsta köra rätt så sakta.
 
 
 
 
Ha en trevlig trettondagsafton nu!
 
 
KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela