ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Snabbt besök i Stockholm och gröna fingrar

Publicerad 2017-01-13 21:21:04 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                  Hej igen!
 
Idag när vi fixat oss iordning kom vi på att vi drar nog till Stockholm en sväng.
Jag älskar att det är så nära dit från Västerås,så att man kan spontant komma på att nu åker vi.
Köpte lite mer presenter till vår lilla gullunge Liv som fyller ett år nästa söndag!
Tänk vad tiden går snabbt!
 
 
 
 
 
Vi fick en hel del blomstergrupper till jul,nu har jag varit duktig och planterat de som gick att hålla vid liv,det blir nya söta små gröningar till våren : )
 
 
 
Den till vänster är gåva från en kund till mig,den till höger från en julgrupp,får se om jag klarar att hålla liv i dem!
 
 
Recykling är ordet,eller hur ?
 
 
 
 
Vi tog en sen lunch på Berns asiatiska,fantastisk miljö.
 
 
 
 
Väldigt god mat
 
Nu är vi hemma igen och kollar lite TV blir nog något på Netflix innan bedtime.
 
 
Ha en trevlig fredagskväll nu alla!
 
 
KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela