ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Torsdag

Publicerad 2017-01-12 19:11:43 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                   Hej vänner!
 
Idag vaknade jag med huvudvärk och kände mig frusen och inte så pigg.
Men jag tog två Alvedon och en Ipren (supereffektivt om man känner sig lite hängig,och sedan har det blivit bättre och bättre under dagen faktiskt!
Skönt om man slipper bli sjuk,jag har ju tagit influensavaccin men jag läste idag i tidningen att just årets vaccin visst inte var så säkert.
Bara att hoppas att man klarar sig.
 
Hade lite pauser mellan kunderna idag och då roade jag mig med att ta selfies och att göra vårfint på kliniken .
 
 
 
 
Klippte bara av några grenar från en murgröna och satte i vatten i en transparent vas.
Enkekt men snyggt.
 
 
 
 
Nu har vi kväll här i huset och i morgon är vi lediga mannen och jag,vi har inte bokat in något speciellt ännu,får se vad vi hittar på.
 
 
Ha en skön kväll !
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela