ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Vår nyårsafton

Publicerad 2017-01-01 10:36:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                     Hej alla!
 
 
Hoppas att ni mår bra och känner er redo för ett nytt år.
Nyårslöften har jag slutat med jag kan inte hålla dem ändå.
 
Vaknade idag i ett soligt Västerås och milt i luften ,känns nästan som vår : )
Men det ska visst komma kallare väder redan denna veckan igen så ett bra tag till blir det nog vinter här i landet.
 
Här kommer en del bilder från vår afton i går.
 
 
Ett så fint dukat bord med goodiebags
 
 
 
 
Fantastisk god mat.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kvällens värd
 
 
 
 
 
 
Kvällens tema var glitter
 
 
Fyrverkeri i Vasaparken
 
 
 
 
Nu nya årets första dag.
Tror vi börjar den med att gå ut i solen.
 
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela