ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Ansiktsbehandling hos Carolines hudvård

Publicerad 2017-07-22 09:04:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                 Hej vänner!
 
Hoppas att ni alla har det bra här i vårt sommarsverige,eller vad ni än är i världen!
Jag hade bokat in en ansiktsbehandling igår fredag  hos Carolines Hudvård här i Oskarshamn.
Såå nöjd,såå skönt och så duktig hon är Caroline,supernoga (det tycker ju jag är så härligt när man känner att den som jobbar verkligen vet vad dom gör och gör det på rätt sätt också!
 
 
 
 
Gullig och så duktig jag kan verkligen rekommendera Caroline!!
 
Så roligt också när unga tjejer tar steget att bli egen fötetagare.
 
 
Här ligger jag med en ansiksmask på och bara njuter av en mycket bra behandling.
 
 
 
Nästa gång jag är här så bokar jag ett nytt besök absolut!
 
Nu lördag och jag förbereder en del matlagning och annat för snart anländer mina kära här och det ska bli så roligt och jag har längat så!
 
 
Ha en fin lördag nu!
 
 
Kram till er och så glad jag är att ni vill läsa min blogg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela