ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Kubbspel och Figeholms marknad

Publicerad 2017-07-13 09:11:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min storasyster med sin man på deras altan innan det blev kubbspel som vi tjejer fick storstryk i : )
 
 
 
 
 
 
                                                                       Hej vänner!
Här har vi det skönt och lugnt dagarna bara flyter på och vi gör inget speciellt.
Men på tisdagskvällen blev det kubbspel utanför vagnboden och sedan lite party hos den andra systern efter det.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Igår var det  marknad i Figeholm vi handlade ekologiska produkter av Margareta Svensson.
 
 
 
 
 
De här produkterna köpte jag av Margareta,ska bli kul att testa dem! Jag var ju bara tvungen att köpa fotkrämen förstås : )
Köpte en god stark ost på marknaden också sedan avslutade vi dagen på Gesällbageriet med en gofika i trädgården där.
 
 
 
 
Nu torsdag morgon här i huset i natt kom det lite regn igen men nu på dagen verkar det bli soligt och fint väder precis som man kan önska sig!
 
 
Ha en bra dag !
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela