ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Kvällsdopp och båten till Virån

Publicerad 2017-07-10 10:47:43 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Åkte med systers och svågers båt til Virån för en liten picknick i båten i kvällningen.
För många år sedan hyrde de övervåningen på Virbo säteri som ligger där bredvid ån.
Då fiskades det kräftor här det fanns hur mycket som helst!
 
 
Det växer näckrosor i ån
 
 
 
Kapten på båten
 
 
Fantastisk miljö
 
 
 
 
 
 
Svanfamilj
 
 
Jag och syster hoppade i och tog ett kvällsbad i helt stilla vatten när solen gick ner!
Helt amazing såna somriga saker kommer man ihåg i november : )
 
 
Här precis här, lärde jag mig att simma fem sex år gammal. Min pappa satt på huk på land och sa att klarar du att simma utan att sätta ner fötterna mellan Jonssons och vår brygga får du mer i veckopeng : ))
 
Pappa var inte så jättebra på att simma så han tyckte att det var en väldigt viktig sak att lära sina barn tidigt!
 
Det förde med sig att jag älskar havet ,vatten och framförallt att bada i det allt som oftast .
Naturligtvis också för att vi hade tillgång till detta paradis hela vår barndom.
 
 
 
Avslutade kvällen i systers hus på altanen med ett glas rosé.
 
 
 
Ha en fin måndag om ni har semester ta vara på dagarna och njut av vår härliga sommar!
 
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela