ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Tacksam!!

Publicerad 2017-07-19 08:32:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                        Hej alla!
 
 
 
 
Jag känner mig verkligen såå tacksam! Har det så bra här i huset igår kom en barndomsvän till mig på en fika,en slump att vi träffades,vi var tilsammans i skolan från första klass.
Så jättemycket att prata om .De bor inte här heller permanent men har ett boende här också,som vi.
 
Alltså vilka minnen från när vi var sju år gamla! De hade också sommarställe här ute i Dragskär så vi umgicks på sommaren också.
 
Nu blir det mera träffar framöver,lika lätt att prata och nå fram till varandra nu som då.
 
Ikväll blir det kalas med lite andra Oskarshamnsbor hos yngsta syster.
Jag har inte långtråkigt precis : )
Däremellan solar jag och pysslar med mina blommor, lagar mat,försöker att motionera en del och gör en och annan paj.
 
Ha nu en bra dag alla ni och tack för att ni kikar in här!
 
 
KRAM

Kommentarer

Postat av: %25252525252525C5sa

Publicerad 2017-07-19 09:37:04

Låter så underbart. Fortsätt njuta semester! Kram.

Svar: Ja det är härligt! Kram!
ladymelange.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela