ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Vi har semester

Publicerad 2017-07-06 19:24:15 i Allmänt,

 
 
 
 
 
                                                            Hej vänner!
 
 
 
 
 
 
 
 
Igår fixade vi iordning i vårt sovrum här i huset.
Jag hade köpt en sängkappa från HM home och fina kuddar på rean från Hemtex.
Dessutom klädde vi med gemensamma krafter om vår sänggavel till en snyggare outfit i vitt : ))
 
Vi är helnöjda med resultatet.
 
 
 
Sängen ser väldigt smal ut men den är iallafall 160 bred.
 
 
Däremot så har vi nog världena minsta sängbord...men de duger gott än så länge : )
 
 
 
På kvällen så blev vi inbjudna till bästa  grannarna
Så mycket gott och vi hade  mycket att prata om sedan sist vi träffades!
 
 
 
 
 
 
Idag torsdag ut på badön med båten
 
 
 
 
Älskar havet
 
 
Vi värmde Gulaschsoppa på trangiaköket och jag läste en bra pockebok nästan samtidigt.
 
Hade en så fin sommardag värd att minnas när det regnar i november you know : )
 
Nu relaxar vi här i huset och ska äta en senare middag får se vad huset bjuder på!  : )
 
 
Kram på er alla! 
 
Ses i morgon
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: %2525252525C5sa

Publicerad 2017-07-06 21:14:18

Underbart ! Njut på nu. Kram <3

Svar: Tack Åsa det ska vi, KRAM!
ladymelange.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela