ladymelange.blogg.se

Välkommen!

En fin helg

Publicerad 2017-06-25 19:56:50 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                      Hej vänner!
 
 
Här kommer lite mer bilder från vår fina midsommarhelg.
Tänk vilken tur med vädret ,det började inte att regna förrän halv tio på kvällen.
 
 
Vi började med bubbel och lite plock på morgonen.
Det var alldeles stilla på havet men en hel del moln dock klarnade det upp mer och mer under dagen.
 
 
 
 
 
 
Lilla söta Signe var så sommarfin
 
 
 
 
 
 
Sedan lunch hos oss i vår trädgård då kom solen fram och det blev så varmt och skönt
 
 
 
 
 
På kvällen på väg till andra systerns hus
 
 
 
 Så fint och somrigt dukat!
 
 
 
Midsommardagen tog vi det lugnt och solade och tog en lunch bara D och jag.
 
 
 
Jag gjorde inkokt lax,färskpotatis och inlagd pressgurka med en kall sås till suupergott var det.
 
 
Sedan tog vi en cykeltur till vänner l och G  som bor så fantastiskt fint vid havet
 
 
 
Hängde där ett tag (som barna säger) : )
 
 
Efter det grillning hos syster med utsökta utsikten.
 
 
Det åktes vattenskidor på havet ,(dock inte vi)
 
 
 
 
 
Dags för grillning
 
 
Mannen min var grillmästare
 
 
 
 
Söta Signe dansade och skojade 
 
 
Ja det var vår helg så mysigt har vi haft det .
Nu har vi rest de 32 milen tillbaka till Västerås igen.
Det var en del köer i Söderköping på hemvägen som vanligt,men det var inte värre än det brukar en sådan här helg.
I morgon väntar jobb men sedan har vi semster.
 
 
Kram på er alla och hoppas att er helg också har varit bra!
Tack för att ni kikar in här!
 
KRAM
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela