ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Framme

Publicerad 2017-06-01 21:29:30 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                       Hej vänner!
 
Nu är vi framme i Grekland på ön Karpathos närmare bestämt,hotellet heter Alimounda Mare och ligger precis vid havet.
 
 
 
 
Vi åkte från Västerås mitt i natten k. 03:00 så vi var liite trötta efter som vi packade till halv tolv kvällen innan : ))
 
 
Jättefräscht och rent hotell vi är mer än nöjda med vårt rum!
Vi bokade den här resan rätt så nyligen så det fanns inga rum med hel havsutsikt kvar men vad säger ni denna utsikt den är väl helt ok eller hur? 
 
 
 
 
 
Infinitypool såå läckert
 
 
Havet så härligt här blir det mycket bad framöver!
 
 
Nu ska vi relaxa här på vårt rum ,i morgon börjar vi med en prommis nere vid havet sedan frukost och bara njuta av det härliga vädret hela dagen!
 
 
Syns i morgon
 
KRAM

Kommentarer

Postat av: Nelly

Publicerad 2017-06-02 10:53:30

Hoppas att ni får en trevlig semester. Njut

Svar: Tack Nelly! Ja det ska det bli!
ladymelange.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela