ladymelange.blogg.se

Välkommen!

På bästa stranden

Publicerad 2017-06-05 18:14:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                          Hej alla!
 
 
 
Jamen hur nice är det inte på den här ön alltså!!
Sol,sol.sol och så fina bad I just love it!!
 
Idag tidigt åkte vi med vår scooter till den tipsade bästa stranden här på ön.
Det tog ca 30 min från vårt hotell och på små vägar som slingrade sig och vi körde högt och lågt ,mest högt : )
Fantastiska vyer och bergsgetter som klättrade här och var,en riktig naturupplevelse även resan till stranden.
 
 
Vattnet så kristallklart som det bara kan vara!
 
 
 
 
Jag älskar att bada och jag blir som barn på nytt när jag får bada i sånt här underbart vatten!
Här har jag på mig bikini från Sloggi,jätteskön.
 
 
Vi snorklade ocg såg lite fina fiskar dock inte så många : (
Man ska väl längre ut i havet för att se mera och flera med fina färger
 
 
Grus och stenstrand var det.
 
 
Jag trivs i störtsa allmänhet,baddräkt från Panos Emporio, mycket skön och sitter superbra(håller det det ska på plats så att säga!
 
 
Det var en restaurang där vid stranden den var väl sådär maten var ok men inte mer tyvärr.
Fast dyrt som attan och personalen kändes stressad på något sätt aldrig bra kombo eller hur!?
 
 
Men det var vindruvsklasar på gång i deras trädgård.
 
 
Och fina blåa grekiska stolar : ))
 
 
 
Här är stranden uppifrån parkeringen nice eller hur?
 
 
Jag tycker det är så härligt att åka på en sån här resa denna tiden på året för tyvärr är ju inte vädret så stabilt hemma i Svedala alltid. Så jag får sommarfeeling helt enkelt blir bikiniklar om ni fattar! : )
 
Nu hemma på hotellet igen och vi tar det lugnt på vårt rum, blir nog kortspel framöver D leder stort i det den här semestern ännu så länge i varje fall!
 
 
Ha en fin kväll nu alla ni!
 
I morgon är det vårt fina lands nationaldag och det ska vi fira tycker jag!
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela