ladymelange.blogg.se

Välkommen!

På min sommarpromenad

Publicerad 2017-06-30 09:45:16 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag är det första dagen på min semester sommaren 2017,sä härligt det ska bli!
Började med en prommis (min vanliga runda här på Rönnby)
 
Alltså det är såå vackert ute nu bilderna får tala för sig själva.
 
 
 
Fåren betar i hagarna
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu frukost och en dusch sedan en del ärenden. denna helgen är det cityfestival i vår stad ,vi ska möta upp vänner och äta gott och umgås ikväll.
 
 
 
 
Ha en bra dag nu alla !
 
KRAM                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela