ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Stilig kanna och ännu mera perenner

Publicerad 2017-06-15 20:13:21 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                      Hej på er!
 
Nu har jag köpt en så fin termoskanna som jag länge velat ha.
Den här från George Jensen design Sigvard Bernadotte,en klassiker och när det var lite nedsatt pris på den på Royal Design slog jag till ! : )
 
 
 
Efetr jobbet körde jag till Plantagen och Blomsterlandet för att köpa ännu mera perenner till våra land plus till lite andra blomlådor runt huset.
Det knepiga är bara att vi kommer ju att vara i Oskarshamn en hel del så jag får väl be våra snälla grannar att se till dem igen.
 
 
 
 
 
 
 
D klipper häcken runt huset nu och vi får se vad vi hinner ikväll,i morgon jobbar jag med kunder hela dagen(brukar inte göra det på fredagar) men D är ledig .
Men det kommer en snickare och ska montera dörrarna till vår nya garderob i sovrummet i morgon också så här är som vanligt fullt ös!
 
 
 
Ha nu en härlig kväll idag har det varit jättevarmt här i vår stad,så skönt med sommar hoppas attt det håller i sig till midsommar.
 
 
KRAM
 

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2017-06-15 22:47:11

Så kul med blommor! Ha en skön Midsommar i stugan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela