ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Tidig morgon

Publicerad 2017-06-10 08:58:44 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                    
 
 
                                                                   Hej vänner!
 
Jag var uppe med tuppen idag så skönt att vakna och höra all fågelsång utanför sovrumsfönstret!
Gick ut och fotade lite.
 
 
Så stilla
 
 
 
 
 
Citronmelissen har växt på bra! Blir fint att dekorera midsommartårtan med.
 
 
Stenpartiet 
 
 
 
Ha,ha den här busken var jättestor och väldigt ful och risig ,D kapade ner den till rötterna fast rötterna var kvar ,tänkte att vi får gräva upp eländet nästa gång vi kommer hit.
Dock har den tagit sig så här fint ser ut som nyplanterad ,vet inte var det är för sort jag är inte så bra på växters namn.
 
 
Nu ska vi kicka igång denna junilördagen,lite frukost och en dusch ,kanske går vi en sväng ner till båten och åker ut på någon ö och tar lunchen med oss vi får se.
 
Ha en fin dag nu alla!
 
KRAM
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-06-12 11:08:37

Så vackert😀

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela