ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Vilken sommardag

Publicerad 2017-06-18 11:39:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                         Hej alla!
 
 
I går lördag blev det en riktigt skön dag i Stockholm.
 
 
Gårdagens jag 
 
 
Vi mötte upp Kristin och Sam för först en lunch sedan drog vi vidare ut i sommaren
 
 
Älskade fina!
 
 
 
Vi gick ner till Nybrokajen för att ta båten ut till Fjäderholmarna.
 
 
Vi fick vänta ett tag det var många i kön
 
 
Vi passerade Gröna Lund
 
 
Många båtar ute en sån fin dag
Jag äskar havet!!
 
 
Vi tog en kaffe och glass och bara njöt av den fina dagen
 
 
Jag blev förstås ootrooligt badsugen!! : )
Vet inte hur många grader det är nu men hade jag haft badkläder med mig hade jag hoppat i det är då ett som är säkert!
 
 
 
 
 
Tillbaka till staden
 
 
 
 
Fina Dramaten 
 
Tack käraste älskade barn för en så mysig dag med er!!
 
 
 
När vi kom hem tog vi en sval drink i uterummet och vattnade gräsmattan : )
I morgon blir det trädgårdsarbete hela långa dagen.
 
 
Jo innan vi mötte upp K och S blev det liite shopping förstås!
I Livly butiken handlade jag till lilla barnbarnet Liv,det var rea fyndade så söta kläder!
Sedan älsklingsbutilen LV en liten sak till mig själv.
 
 
Nu söndag morgon idag blir det handskarna på och jobb hela dagen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela