ladymelange.blogg.se

Välkommen!

För högt kolesterol

Publicerad 2017-03-03 09:48:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                    Hej vänner
 
 
Ja nu har det blivit en bloggpaus igen och det får det bli ibland.
D och jag var ju hos läkaren i fredags och då sade han att alla värden var bra på oss båda men jag har lite för högt kolesterolvärde : ((
Jaha ,det hade jag för två år sedan också sedan gick jag och tog ett nytt prov (fastande några veckor senare då visade det säg att det var inte så högt!
Så nu har jag bokat in ett fastande prov igen i nästa vecka så får vi se vad det säger.
Jag vill ju helst inte börja att äta läkemedel mot detta.
De lärde tvistar dessutom om detta med kolesterolet rätt så ordentligt ,den ena säger att kosten har betydelse medan en annan säger att det är ärftligt och kroppen producerar mer koleserol om man tar bort det från kosten!
Vad ska man tro??
 
Vi får se vad nästa prov säger, sedan kan man dessutom läsa skräckexempel vad statiner kan ställa till med för biverkningar.
Har någon av er erfarenhet av detta så kommentera gärna.
 
 
Från det ena till det andra var hos Mia på Salong La Belle i onsdags och blev så här fin i håret!
Tack Mia känns alltid toppen när jag varit hos dig!
 
 
 
Nu ska D ocjh jag till huvudstaden D ska jobba först men jag ska flanera omkring lite som jag vill.
Hörs senare
 
 
Ha en fin fredag nu alla!
 
 
KRAM
 

Kommentarer

Postat av: %252525C5sa

Publicerad 2017-03-03 18:30:00

Så fin du blev! Ja du Kolesterolet är ett nedrans skrämsel! vad ska man tro?? ha det skönt i huvudstaden!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela