ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Hej soliga lördag

Publicerad 2017-03-25 17:17:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                        Hej på er!
 
 
Idag började jag med att gå vår vanliga runda,D är uppe hos sin mamma denna helgen,
Hon skulle byta batteriet i sin pacemaker på Hudiksvalls sjukhus i torsdags ,så D körde upp i onsdags för att skjutsa henne och stötta sin mamma.
Det har gått jättebra alltihop så nu får det tid att umgås med varandra bara mor och son.
 
Efter promenaden gjorde jag ytterligare en sats bärkaka och sedan 4 ananaspajer : )
Allt till systers kalas i april.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fick vila i soffan och slötitta på tv efter allt bakande men nu är det gjort så skönt bara att frysa in och ta med nästa gång vi åker till O-hamn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela