ladymelange.blogg.se

Välkommen!

På tur i Stockholm

Publicerad 2017-03-04 10:57:22 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                         Hej alla!
 
Igår när D skulle på möte i Stockholm passade jag på att följa med.
Gick till NK och var där nästan hela tiden faktiskt.
Skönt att strosa runt för sig själv och inte ha bråttom.
 
 
Det blev många kassar
 
När det var AllaHjärtansdag för en tid sedan så tänkte jag att köpa en ny doft till mannen min.
Hade kollat in Byredo Mister Marvelous (tänkte att det passar min D : )
 
Den finns på NK så jag var inne på att köra på den,men den doftade inte alls gott (i min smak alltså)
Så då gick jag vidare till Hermès butiken i markplan.
 
 
Alltså denna, my god så himla fräsch mmm, så vill jag att min ska dofta!
 
 
D tyckte också att den var supergod som tur var! 
 
Sedan provade jag ett antal par skor, köpte lite nytt smink och tillbringade en lång stund på inredningsplanet.
 
Mer om det i nästa inlägg.
Nu ska vi ut i snöyran och inhandla till kvällens middag då vi får finbesök!
 
 
 
 
Ha en trevlig lördag
 
 
KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela