ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Härliga Hälsingland

Publicerad 2017-05-06 14:26:51 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                               Hej vänner!
 
Igår kväll kom vi hit till Färila där D,s mamma Ingrid bor.
Innan vi åkte iväg var jag en sväng inne i vår stad och där blommade det så fint i träden utanför Igorgallerian.
 
 
Som i Kungsträdgården 
 
 
Tog lite bilder strax innan vi kom fram,det är såå vackert här.
 
 
 
 
Ljusnan rinner genom landskapet.
 
 
 
 
 
 
Idag på väg till auktion i Föne så stannade vi vid en gårdsbutik.
 
 
Onsängs & Fåraherdens gårdsbutik
 
Vi köpte ett jättefint fårskinn och lammkorv.
 
 
 
 
 
Tuppar och hönor i fina färger
 
 
 
 
Fint hus på vägen,behövs bara lite mer färg på sina ställen
 
 
Så var det dags för auktion i Föne hembygdsgård
 
 
Här inhandlade vi också något som jag visar er senare.
 
 
Hann även med en tur in till Ljusdal.
 
Nu hemma och D ska hjälpa sin mamma att städa i förrådet.
 
Jag ska ta det lugnt och fixa bakelser till kvällen födelsedagsfest.
 
 
Ha en skön lördag nu !
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela