ladymelange.blogg.se

Välkommen!

I väntan på D

Publicerad 2017-05-05 11:29:53 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                      Hej igen!
 
 
I väntan på att mannen min ska bli klar med ett möte så kom jag på att jag vill visa den här söta blusen från Cubus.
Jätteskön och somrig med blommor på ena sidan både på rygg och bröst!
 
 
 
 
Det är väldigt hett med broderade blommor nu och jag tycker att det passar speciellt den här tiden.
 
 
Tog på mina ankelnättrumpor också dagen till ära! : ) ,också mycket rätt just nu,faktiskt riktigt sköna mycket bättre än jag trodde!
 
Anyway nu drar vi snart ända in i Hälsingland!
 
Puss o kram på er och NJUT av det härliga vädret!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: %252525252525C5sa

Publicerad 2017-05-06 10:44:50

Ja sån söt blus. Välkomna till Hälsingland ! kram !

Postat av: www.ladymelange.blogg.se

Publicerad 2017-05-06 14:00:29

Tack Ja jag tycker att den ä så söt! Passar till vår och sommar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela