ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Min födelsedag!

Publicerad 2017-05-12 22:44:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                     Hej alla!
 
 
Ja ni idag fyller jag år, jag firar att jag föddes till denna jorden för ett antal år sedan närmare bestämt 59 år sedan!
Oj så mycket det låter 59 år men nu är det så,jag har aldig känt av någon åldersnoja på något sätt.
Tycker att alternativet är såå mycket tråkigare alltså att inte bli äldre att dö ung/yngre helt enkelt inte så kul alls!
Så därför säger jag nu som jag tycker 50 är det nya 40 och 60 ä det nya 50 bara så ni vet : ))
Det sade jag i mitt tal till min syster när hon hade stor fest för ett par veckor sedan!
Lillasyster har haft åldersnoja sedan hon var 25 : )
 
Idag på morgonen blev jag så fint uppvaktad av min man.
 
 
 
Gulligt eget skrivet hjärtakort fick jag av min kära Danne
Plus lite annat roligt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Krukan som de fina blommorna står i ropade jag in i Föne  på en auktion ( en liten by utanför Färila där Danne är uppvuxen) 
Älskar den, Gustavsberg med rena linjer och en fin blå ton.
Så härligt det blir att sätta midsommarblommor däri när den tiden kommer!
Sedan var det bara attköra på som vanligt.
Jag hade bokat in ett boende idag så vi var hemma först rätt så sent ikväll
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Då blev det blått bubbel!
 
 
 
Äntligen var det lite varmare så vi var i vårt uterum och njöt av de fina violerna på bordet!
 
 
Fixade hämtmat från favoriten Italienska Limone här i Västerås
 
Nu väntar soffan här hemma,ses i morgon!
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: %25252525252525C5sa

Publicerad 2017-05-12 22:50:42

Hurra hurra ! Hoppas du haft en fin dag.

Svar: Tack,ja det blev en bra dag!
ladymelange.blogg.se

Postat av: Nelly

Publicerad 2017-05-12 23:37:42

Grattis på din födelsedag🌹

Postat av: Nelly

Publicerad 2017-05-12 23:39:04

Grattis🌹

Svar: Tack så mycket Nelly!!
ladymelange.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela