ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Rustning av vårt sovrum plus packa för ny resa

Publicerad 2017-05-05 09:25:05 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                           Hej!
 
Som jag talat om tidigare så håller vi på och fixar om i vårt sovrum.
Men det tar sin tid,nu har vi i allafall fått tag på em målare/tapetserare som ska börja i nästa vecka.
Skönt ska det bli att få det klart någon gång,det var mycket lång leveranstid på skjutdörrarna från Elfa.
Men vi har kvar stommarna i våra garderober,de ska målas ordentligt på alla håll så att de känns som nya.Sedan har vi köpt superfina meshkorgar från Elfa också så det en snygg och bra förvaring till slut.
 
 
Ja ni kaos är rätta ordet : )
Nu ska det bli ny tapet och målning.
 
 
Har ni sett vad vår säng är så fint inpaketerad,den var svår att göra av någonstans så det fick vara kvar i rummet under renoveringen : )
 
 
 
Nu ska vi faktiskt packa också i dag för bästa svärmor Ingrid fyller hela 89 år på söndag och vi vill naturligtvis vara där och umgås och fira med henne denna helg!
Hon är en helt underbar människa och jag är så tacksam att hon är min svärmor!
 
Så nu får ni följa med till Hälsingland om ni vill och kan i helgen!
 
 
 
 
Det ska bli riktigt varmt där uppe också så det blir en riktigt mysig vårhelg när äntligen värmen kommer.
 
 
 
 
Ses snart!
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela