ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Tiden rusar

Publicerad 2017-05-26 20:19:02 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                        Hej vänner!
 
Ni tror väl att jag har slutat att blogga men nej då,men den här tiden är sanslöst körig!
Maj är en fantastisk månad på alla vis ,men på något sätt är det då ALLT ska hända!
Nu hemma straxt innan åtta på kvällen efter diverse ärenden efter jobbet.
D har lagt kycklingfileér i marinad så det blir grillat i kväll så småningom,fast en sen middag.
 
Vi har rensat i vår lilla trädgård och lagt ut det effektiva saltet mellan plattorna som vi brukar ,om man gör det ca två gånger per säsong så slipper man ogräset. Supereffektivt!
 
 
 
 
Utanför köksfönstret här i Västerås.
 
 
Bjuder här på några bilder från vårt paradis nere i Småland som jag fotade innan hemfärd i söndags.
 
 
Vårt älskade hus 
 
 
Så härligt med berg i dagen på vår tomt
 
 
 
Det ser ut som hela huset är målat i samma vita färg men i verkligheten syns det att det är vitare runt fönstren.
Träaltanen är grå lasyr.
 
 
Vi planterade blommor som vi fick av min storasyster som är jätteduktig med växter.
Hoppas att de får vara ifred av hjortarna som kommer lite då och då.
 
 
En ny plantering ,en Rhodedendron får se om den klarar sig.
 
 
 
 
Vid entrén
 
 
 
Nu laddar vi för i morgon då blir det huvudstaden för vår del.
Yngsta dottern fyller år så vi ska fira henne med roligheter hela dagen.
 
 
Ha en fin kväll nu och njut av det härliga vädret.
 
KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela