ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Julpimp redan nu

Publicerad 2017-11-13 07:12:06 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                         Hej alla!
 
 
Hoppas att ni har haft en bra helg!
Vi är nu åter igen i Västerås och jag ska strax iväg till jobbet.
Här kommer lite fler bilder från vår helg.
 
 
Vi julpimpade huset för det blir nog inte fler helger innan jul som vi har tid att komma ner,  nu är det fixat så skönt.
Inte kul att komma dit alldeles innan julafton och börja att greja med julbelysning både ute och inne ,sedan är det ju nästan alltid något som behöver kompletteras ,någon lampa som är trasig osv.
 
 
På söndagen var det jättefint väder så då fixade vi all belysning ute.
Sedan högg vi en liten gran från vår egen "skog" som tillhör vår tomt! : )
 
 
Den var så gles nertill så vi tog bara toppen på den och satte ute på altanen.
 
 
 
Nu väntar jobbet fullbokat i kalendern som vanligt.
 
 
Ha en bra dag!
 
KRAM

Kommentarer

Postat av: %252525C5sa

Publicerad 2017-11-13 15:45:23

Så mysigt att ha jul när ni kommer ner nästa gång!

Postat av: www.ladymelange.blogg.se

Publicerad 2017-11-13 16:50:42


Ja Åsa det ska det verkligen bli!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela