ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Syrran på besök

Publicerad 2017-11-17 19:10:09 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                           Hej alla!
 
I går kväll kom min lillasyster hit till oss.
Jag glömde att fota det blev focus på mycket annat än bloggen förstås.
 
 
 
Idag åkte vi ner till staden för att kolla in Västerås 
Vi shoppade en hel del.
Sedan blev det hattfabriken (Hattis) för en sen lunch.
 
 
 
Rimmad lax med dillstuvad potatis mums så gott det var! Så lyxade vi till det med ett glas kallt vitt vin därtill.
 
 
 
 
Efter tre timmar på stan så var vi rätt så nöjda och nu håller Malin på att göra en drink till oss ; )
 
 
 
 
Recension av drinken kommer i morgon : )
 
 
 
Ha en mysig fredagskväll nu alla!
 
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela