ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Veckan som gick

Publicerad 2017-11-04 07:58:32 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                  Hej på er !
 
 
Det har som sagt blivit lite dåligt med blogginläggen den senaste tiden men det är fullt upp med jobb och ibland varken hinner jag eller känner att det finns så mycket att skriva om.
Nu är det lördag redan igen och igår var vi lediga både D och jag.
 
 
 
 
Bjuder på lite matbilder från veckan.
Här var det Hallowenafton hemma hos oss,jobbade sent så jag åkte till Ica och köpte färdiga crepès : ) Riktigt goda faktiskt.
 
 
Igår fredag träffade vi Lisa för en lunch på K9.
 
 
Jag tog lax, som vanligt på K9, supergott
 
 
Lisa valde en vegetarisk rätt. Visst är det vacker mat!
 
 
 
 
På kvällen kom goda vänner till oss.
 
Jag gjorde snacks som var hur enkla som helst att göra men ändå goda.
Nachochips,Salsasås (jag tog medium stark) en bit Salami plus ost på det in i ugnen 250 gr ca 5 min.
 
 
Kan ätas både lite ljumma och kalla.
 
 
En Biff Bourgogne stod på spisen några timmar
 
 
 
Gott med bubbel till.
 
 
 
Nu kan gästerna komma
 
 
Vi hade en så mysig trevlig kväll
 
 
Nu lördag och vi har inte bokat in något alls den här dagen vi får se vad vi hittar på.
 
 
Ha nu en fin helg alla!
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela