ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Ny snyggkappa och soligt väder

Publicerad 2017-10-14 08:46:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                         Hej kära ni!
 
 
 
 
 
 
 
Började gårdagen med en promenad i det fina höstvädret.
Bäddade rent i sängen och tvättade en del och jobbade lite också.
 
 
Älskar såna här fina soliga krispiga höstdagar!
 
 
Var en sväng till stora shoppingcentret i vår stad och fixade en del ärenden.
invigde min nya leokappa i fuskpäls från HM!
Har kollat in många, men denna är snygg ,skön och inte för glansig eller för matt och tufsig som jag tycker att många av de dyrare och billigare varianter är. Den här kostar bara 999: - 
 
 
Sedan hem och så blev det fredagsmys med älsklingen, hade gjort en paj på fm så det var bara att fixa en sallad så var maten klar och efter det Idol framför Tvn.
 
 
Nu lördag och vi ska hålla på i trädgården och plantera och ta in de möbler som står ute.
Vi ska också packa för en resa i nästa vecka.
 
Ha en fin lördag!
 
KRAM
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela