ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Söndagsmood

Publicerad 2017-10-15 17:22:57 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                             Hej på er!
 
Hur har ni det, vad har ni för er denna höstsöndag?
Här hemma har vi tagit det rätt så lugnt faktiskt.
Efter en intensiv dag igår med trädgårdsjobb och inhandling av diverse grejer så var det skönt att softa lite.
Vår Maja kom på en snabbvisit och vi åt en lunch tillsammans här hemma.
 
 
Hortensian på trappan var fortfarande så fin men nu får det bli något annat,men ville inte slänga den utan att ta vara på de fina blommorna.
De gör sig så fint i Cloudyvasen i ljust grått.
 
 
 
Ny plantering inte särskilt annorlunda men tycker att det blev fint iallafall : )
 
 
 
Från vår morgonpromenad så vackert det är ute nu!
 
 
Jaha nu är det söndag igen vi ska göra en laxpasta tänkte vi sedan blir det nog film förmodligen Netflix eller något.
 
 
Ha en fin kväll nu alla!
 
 
Tomorrow is a new week just bring it on : )
 
KRAM
 
 
 

Kommentarer

Postat av: %C5sa

Publicerad 2017-10-19 08:38:34

Alltid så fina bilder,du har sån bra smak! Sköna höstkvällar till dig med.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela