ladymelange.blogg.se

Välkommen!

God morgon lördag

Publicerad 2017-09-23 08:06:20 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                            Hej alla!
 
 
Nu har jag precis duschat och ska blåsa till håret och fixa iordning mig,för nu bär det snart av till vår älskade huvudstad igen.
Ikväll ska vi lyssna på favoriten Ledin på Cirkus och äta middag i samband men konserten,alltså kan det bli mycket bättre!!
Dessutom träff med goda vänner ska bli så roligt att ses alla fyra igen vi har mycket att prata om nu.
 
 
 
 
Från det ena till något helt annat.
Måste bara också få säga att jag är såå stolt över min fina dotter Kristin som denna veckan är och arbetar i New York! Hon är så himla duktig och den finaste dottern i världen(som mammi kan man säga så tycker jag)
 
 
 
Nu ska vi snart äta frukost ,lite disigt ch grått är det här i Västerås idag,men det skulle bli fint och rätt så varmt under helgen om man får tro på väderrapporten.
 
 
Ha en bra dag nu alla!
 
KRAM

Kommentarer

Postat av: %C5sa

Publicerad 2017-09-27 23:14:28

Så fin dotter måste man vara stolt över!

Postat av: www.ladymelange.blogg.se

Publicerad 2017-09-29 10:56:08

Tack snälla du!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela