ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Helg i Göteborg

Publicerad 2017-09-08 21:56:56 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                          Hej alla!
 
 
I går åkte mannen och jag tåg till Göteborg för att träffa och umgås med Andreas ,Anna och lilla Liv!
 
 
 
Vi passade Liv när föräldrarna var på jobbet,vi bestämde oss för att  baka bullar för det var regnigt och disigt ute.
Dessutom fick Liv en alldeles egen brödkavel av oss som vi köpte på El Corte Inglés i Marbella.
Hon fick en hel del annat också ,jag kan ju köpa huur mycket söta barnkläder som helst till henne.
 
 
 
När degen jäste gick vi ut en sväng och trotsade vädret,så skönt med lite frisk luft i alla fall.
Sedan blev det bullbak och efter det ett bad för det var mjöl och kanel lite överallt på både Liv och i köket : )
 
 
 
 
 
 
 
En god fisksoppa till kvällen
 
 
 
 
I morgon blir det nog en sväng på stan om det inte ösregnar !
 
 
Ha en trevlig fredagskväll!
 
KRAM 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela