ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Konsert med Ledin

Publicerad 2017-09-25 08:14:34 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                            Hej på er!
 
 
Nu måndag morgon och snart dags att gå till jobbet igen.
Men först ska jag skriva till er,vi var ju på Tomas Ledins konsert på Cirkus i lördags.
Oh my good så bra han är den mannen,vilket ös,vilken energi och närvaro helt amazing!
 
 
Här sitter jag och väntar på att min man ska bli klar strax innan avresa.
 
 
Checkade i på Sheraton hotel och fick ett rum men en otroligt fin utsikt,dock ett lite grådisigt Stockholm i lördags.
 
 
 
Fina nyrenoverade rum och jättesköna sängar.
 
 
Snygg lampa
 
 
 
Härlig höstbukett i receptionen.
 
 
 
 
 
 
 
Så nöjda med kvällen!
 
 
Sedan tog vi en taxi till Grand Hotel för att summera kvällen och ta en drink.
 
 
Bilderna får tala för sig själva ,Grand leverar!
 
 
 
 
Fina trevlig vänner alltid så kul när vi ses!
 
 
På söndag morgon lyste solen över stan.
 
 
 
 
Vi pratade om att ta en tur till Zetas trädgård eller Rosendal men bestämde oss för att åka raka vägen hem.
Jag har fortfarande lite förkylning och känner mig inte riktigt helt hundra ännu,då är det skönt att ta en söndag hemma i lugn och ro.
 
 
Men som sagt nu måndag och en ny vecka väntar.
 
 
Ha det fint.
 
 
KRAM
 
 
 

Kommentarer

Postat av: %25C5sa

Publicerad 2017-09-30 08:35:17

Så trevligt ni ser ut att haft det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela