ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Fest i Uppsala och sedan ner till Dragskär

Publicerad 2018-04-29 17:39:09 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                            Hej på er!
 
 
Ja i går kom syster med man till oss för att sedan ta oss till kusins fest i Uppsala.
Innan vi drog iväg gjorde vi ett stopp på Steam Hotell i Västerås.
Så läckert så vi ville gärna visa dem det,dessutom jobbar ju vår Maja där som utesäljare till företag och sällskap.
 
 
Där finnas bla en speciel Ginbar med massor av olika sorters Gin och Gindrinkar.
Där valde vi tre varsin D körde så han får ta det en annan gång.
 
 
 
 
Syster Malin till höger och födelsedagsbarnet till vänster.
Vi bjöds på en jättegod grekisk buffé och ett band som spelade så det blev mycket dans som jag älskar!
Träffade också nya roliga människor bla en man som bodde i Oskarshamn och Uppsala med sin sambo.
Han hade seglat med en övertandläkare på Tandregleringen som jag arbetade ihop med i många år.
 
 
Idag på väg till Dragskär vi ska sjösätta båten eller båtarna vi har köpt en liten roddbåt också. Så roligt att ro det är faktiskt väldigt "rogivande" att ro : ))
 
Min outfit idag mina nya Nike running sneakers(jag kommer väl inte att springa så mycket i dem men de är supersköna till långa promenader nu i vår och sommar.
Nike lång hoodtröja ljusrosa pastell också gosig så här lite avslappnat och skönt till vardags.
 
 
Nu är vi framme i vårt älskade Dragskär,ska försöka att sjösätta båtarna idag för i morgon blir det enligt Klart.se regn och kallt.
 
Ha nu en fin lördag!
 
 
KRAM
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela