ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Hej våren

Publicerad 2018-04-11 19:11:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                               Hej på er!
 
 
 
Jamen nu äntligen kom den ... den efterlängatde våååren!!
Idag kändes det som vår på lunchen när D och jag gick en snabbrunda lite i kvarteren vid jobbet.
Jag känner att jag måste bara få dagsljus och andas friska luften, såå himla härligt.
Jag har ju en väldigt trevlig lokal med massor av ljus från olika håll men det är så skönt att vistas ute en stund mitt på dagen.
Däremot idag på morgonen var det jättekallt, inatt var det många minus här i Västerås.
Så det är rätt så svårt att veta vad man ska ha på sig när det är så här eller hur??
Det hänger vinterjackor ihop med lite lättare vårvarianter här hemma men nu kan jag väl i allafall snart ställa undan vinterkängorna . ))
 
Efter jobbet idag var vi pch tvättade min bil (det var vääldigt längesedan det gjordes kan jag säga)
Sedan har jag lite halvångerst för att jag för några veckor sedan missbedömde garageportens storlek!
Så det blev lite repor på min lilla pärla,inte kul alls!
Men jag hade lite för bråttom,typiskt detta hände aldrig under alla år jag körde med min lilla Polo.
 
Men ,men det är värdsliga saker går ju att fixa till.
 
 
Dessa har äntligen kommit upp i vårt land! Ni är så jättevälkomna söta ni!
 
 
 
Tittade ut i uterummet dags för vårstädning där också.
 
 
 
Jag har beställt fönstertvätt idag,så bra och skönt med rutavdraget.
Men han var väldigt fullbokad så det blir i början av maj.
 
 
Nu ska jag ha så kul och tex stryka en del skjortor,vattna en del blommor och lite annat pyssel här hemma : )
 
 
Ha en trevlig lilllördag.
 
 
KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela