ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Mer snö

Publicerad 2018-04-06 09:18:40 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                        Hej vänner!
Ursäkta bloggfrånvaron här men jag har inte varit pigg den här veckan heller!
Natttid är det bätre med hostan nu och febern är borta,men är trött och orkar inte som jag brukar.
Usch ja hörni det är väl så där att när man inte är 25 år längre så tar det längre tid att bli som vanligt igen efter en sån här omgång.
 
D och jag skulle upp till farmor i Färila idag var det tänkt men jag stannar hemma och vilar istället.
Får se om jag kommer ut på min gårunda i helgen,känner verkligen behov av att få komma ut och röra mig igen.
Så idag när jag tittar ut så har det börjat att snöa igen!!!
Men vad är det här ,orkar inte se mer snö nu!
Fast det ligger ju inte kvar så länge(får jag verkligen hoppas)
 
Nej men nu är det slugnällt ,annars då, jo vi är ett gäng tjejer från Oskarshamn som ska träffas i Stockholn snart.
Det ska verkligen bli såå kul.
Jag letar vårkappa/jacka har inte hittat någon ännu,in case of jag inte hittar någon så lämnade jag in min gamla trenchcoat på kemtvätt häromdagen.
Den köpte jag på MQ för säkert 8 år sedan eller ännu längre men den är snygg och håller måttet fortfarande .Det är ju så när man köper klassiskt så varar det år efter år.
 
 
 
Jag ska läsa och fortsätta att vila nu i helgen,har en jättetjock bok från bokcirkeln över 700 sidor som jag ska försöka komma igenom också.
 
Ha nu en bra helg alla och jag hoppas på att solen kommer fram snart.
 
 
 
KRAM
 
 

Kommentarer

Postat av: Nelly

Publicerad 2018-04-06 23:49:04

Krya på dig ❤

Svar: Tack Nelly ! Ja det ska jag!
ladymelange.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela