ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Vår Valborgsmässoafton

Publicerad 2018-04-30 19:26:37 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                          Hej alla!
 
 
Här kommer lite bilder från vår Valborgsmässoafton.
 
 
Båda båtarna i havet. Jag och D sjösatte den lilla båten själva och jag premiärrodde den till sin plats! : )
 
 
Inte så många båtar i vattnet just nu ,men snart så..
 
 
 
 
 
Älskar vårt fina Dragskär.
 
 
Vi bjöds på trevlig sill-lunch hos Mia och Mats,en snabbdusch och lite fix innan det och blingbling örhängen från Gina Tricot så var jag klar : )
 
 
 
Klädde upp mig till lunchen,är det bröllopsdag så är det eler hur: )
 
 
 
 
Den här blomman heter Rosenskärm Mia fick den av oss på sin födelsedag ,herregud vad hon kan sköta om blommor systra mi : ))
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Såå god lunch
 
 
Lite kaffe och vaniljbullar på det så var man hemma!
 
 
Efter den här trevliga lunchen så åkte vi till vårt hus och gjorde något så kul som att köra en rejäl städning i huset!
Ja vi har varit här både under julen och i påskas och jag har varit sjuk och inte orkat at städa efter oss,så nu var det dags.
 
Men himla skönt när det är gjort nu har vi festligt mannen och jag denna Valborgskväll!
 
 
Ha en trevlig kväll nu alla ni!
 
 
KRAM
 

Kommentarer

Postat av: %25252525252525252525252525C5sa

Publicerad 2018-05-01 08:50:19

Så trevligt det ser ut! Och finaste klänningen på dig!! som jag har letat och aldrig fått tag på. Kram!

Postat av: %25252525252525252525252525C5sa

Publicerad 2018-05-01 08:51:27

Ooops glömde ju.... Grattis till er!!!!

Postat av: www.ladymelange.blogg.se

Publicerad 2018-05-01 10:19:50

Tack Åsa ja den klänningen trivs jag verkligen i,skrynklar inte någonting heller alltid bra! Synd att du inte hittade den: (
Tack för grattishälsningen till vår dag!
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela