ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Hej igen!

Publicerad 2018-08-29 20:27:13 i Allmänt,

         
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                          Hej på er kära bloggläsare!
 
Ursäkta frånvaron här men vi har landat härnere nu och det känns så skönt!
Här kommer i allafall en uppdatering från mig : )
På flygplatsen i Malaga finns det en hel del roliga affärer att kolla in när man kommer,oftast brukar vi bara springa förbi dem,men denna gången fick jag ögonen på lite roliga örhängen som jag gillade direkt.
 
 
Dessa föll jag för lite roliga och väldigt söta tycker jag.
 
 
Plus dessa lite längre ,kanske mera festbetonade.
 
 
Första kvällen på vår terass så härligt att vara tillbaka
 
 
Redan andra kvällen i måndags besökte vi Legends i La Cala en bar med oerhört trivsam atmosfär och där olika artister gör covers av mera kända sådana.
 
Ägarna gör ett jättejobb och det är föreställningar 7 dagar i veckan i allafall nu den här tiden på året!
 
 
"Whitney Houston"en jätteduktig tjej med fantastisk röst sjöng så jättebra,kul när man kan sjunga med och känner igen alla låtarna.
 
 
Sedan var det Tina Turners tur också jättefin röst men dock inte lika "look alike" som Whitney.
 
 
Dagen efter morgondopp vid poolen
 
 
 
 
Ett besök i den fina kyrkan i La Cala,kommer bli fler besök av oss den här vistelsen.
 
Under förmiddagen på tisdagen var vi på massage hos en svensk tjej ,Lotta,hon var super duktig.
Jag har en del problem med nedre delen av ryggen och hon lyssnade och masserade där det behövdes.
 
 
På tisdagskvällen var det ABBA på Legends, jamen då måste vi ju bara vara där eller hur! ?
Ursäkta suddig bild.
 
 
 Jag kan ju alla texterna på dessa ABBA låtarna,så jätterolig kväll och duktiga tjejer!
 
 
Idag har vi besökt marknaden här i La Cala,det är marknad varje lördag och onsdag.
Visst är det en jättefin och gullig skylt precis innan  man kommer in i staden!
Sedan har vi kollat in lite olika skojigheter vi ska göra när Andreas med familj kommer nu på lördag till oss.
 
 
På marknaden finns nog det mesta man behöver ,vi köpte en hel del grönsaker,fäsk frukt och blommor ,mysigt att handla där.
 
 
Tog med mig en hel del tidningar från Sverige,har inte hunnit att titta i dem ännu,men i morgon ska vi relaxa vid poolen så då blir det nog av.
 
 
Nu lilllördag jag tittar in här och kvällen är så varm och skön,men ikväll är vi hemma och njuter av det.
 
 
Ha en fin kväll nu alla ni!
 
 
KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela