ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Torsdag

Publicerad 2018-08-31 07:55:26 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                 Hej på er!
 
 
 
Ja här har vi det skönt och gör lite som vi vill på dagarna.
Igår torsdag började vi med att gå till det nya gymmet här vid vårt boende.
 
 
 
Vi bekantade oss med de nya maskinerna/redskapen och kände att det här är en supertillgång att ha i vårt boende.
 
 
Utsikten från gymmet när jag var vid löpmaskinen och cykeln.
 
 
Där finns också bastu och ett jazzucibad.
 
 
Alltihop helt nytt och fräscht!
 
 
 
Efter dusch och frukost åkte vi till en golfbana som D och Andreas kanske ska spela på när de är här hos oss.
 
 
 
Vackra miljöer som det oftast är på golfbanor.
 
Jag hade googlat mig fram till ett naturligt vattenfall på en vandringsled här i närheten.
Allt som har med vatten att göra och när man kan bada,det gillar jag!
 
Det var inte så mycket till vattenfall fick ingen bra bild på det men vattnet var klart och behagligt svalt att bada i efter den minst sagt strapatsrika vandringen i skogen dit!
Jag i flip-flops och klänning inte så smart men jag trodde inte att det skulle bli en sådan lång vandring,ibland fick vi hålla oss i bergväggen för att stigen var så smal : )
 
Ja,ja det var ett äventyr som vi sent ska glömma!
 
 
På kvällen var det spansk folkdans på torget i La Cala.
 
 
 
 
 
 
 
Marknad på kvällen också på torget
 
Nu fredag morgon och idag ska vi ta det lugnt vid poolen.
 
 
 
Ha en härlig fredag nu alla ni!
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela