ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Cremer

Publicerad 2018-12-02 18:40:27 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                        Hej alla!
 
Som ni vet så älskar jag cremer, rengöringspodukter,tvålar av alla de slag!
I fredags blev det en del inköp av detta när vi var i Stockholm.
 
 
När vi var hos Anna och Andreas förra helgen så hade de & Other Stories tvål på gästtoan som jag fastnade för doften Nomads Poem plus att jag köpte en annan också.
Molton Brown är en gammal favorit som jag fick upp ögonen för igen när vi bodde på Grand såå skön bodylotion, blev superlen av den!
 
Oriflames rengöringsgel stiftade jag bekanskap med när jag var inbjuden av ingen mindre än Pernilla Wahlgren på ett event på Oriflames huvudkontor och lab i Stockholm för ett antal år sedan.
Vi fick med oss en ansenlig goodiebag med denna sköna och fräscha rengöringsgel!
Nu tittade jag in i affären på Stureplan igen och hade sån tur att de sålde den för halva priset för de hade en ny variant i sortimentet.
 
Jag har inte samma cremer hela tiden men just rengöring vill jag ha på ett visst sätt.
Har ACOs rengöringsmjölk först utan parfym och tar bort mascaran samt det mesta med,sedan en gel istället för tvål.Efter det just nu Emma S ansiktsvatten och ett serum plus en nattcreme på det.
Tycker det är superviktigt med just rengöring det är det första jag gör när jag kommer hem.
 
Ok ,det blev ett inlägg bara om detta : )
 
Nu söndag kväll och vi ska gå och lägga oss tidigt för att ladda inför veckan som kommer!
 
Ha en trevlig kväll 
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela