ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Alla Hjärtans dag

Publicerad 2018-02-15 09:32:12 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                         Hej vänner!
 
 
 
Hoppas att ni har det bra,här är det ungefär som en fin vårdag/sommardag hemma i Sverige .
Lite kallare nätter ca 11 grader och sedan dagtid ca 18-20 ,sitter man i solskottet så blir det ju betydligt varmare .
Vissa går i shorts fast spanjorerna är vinterklädda : )
 
Igår kom våra vänner från Västerås ner hit,de har också köpt ett boende härnere och håller på och fixar som vi.
 
 
Danne klippte sig och sedan tog vi en lunch nere vid stranden
 
 
Favoriten moules marine
 
 
På tapas/Vinotek Pura Cepa så mysigt ställe här i La Cala
 
 
Efter det blev det Paella på en familjeägd restaurang också här i La Cala.
 
Idag torsdag blir det en sväng till Ikea igen sedan ska en kille komma och sätta upp lampor i vardagsrummet.
Han skulle komma igår men det blev icke så, man måsta gilla manjanaläget då och då härnere : )
 
 
Ha en bra dag ses i morgon!
 
 
KRAM
 
 
 

Kommentarer

Postat av: %25252525252525252525252525C5sa

Publicerad 2018-02-15 15:22:03

Å så mysigt det ser ut! Njut på här är skitvintern kvar fast vi har sett sol i 2 dagar så hoppet finns. Kram!

Postat av: www.ladymelange.blogg.se

Publicerad 2018-02-16 08:36:08

Åh ,ja det är så skönt med solen man vill bara sitta och njuta ,men snart så är det vår i Sverige också !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela